Shabe qadar Me Konsi Dua Zyada Se Zyada Padhe? Ramadanul Mubarak Me Kasrat Se Chalte Phirte Konsi Dua Padhe?

Shabe qadar Me Konsi Dua Zyada Se Zyada Padhe? Ramadanul Mubarak Me Kasrat Se Chalte Phirte Konsi Dua Padhe?








🌷Bismillahir Rahmanir Raheem🌷



🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁



🌹Shabe Qadar Me Is Dua Ko Zyada Se Zyada Padhe.🌹


👇👇👇👇


Allahumma Innaka Afuwun Tuhibbul Afwa Fa'afu Anna Yaa Kareemu.




🌹Ramadanul Mubarak Me Kasrat Se Chalte phirte Ye Dua Padhe.🌹


👇👇👇👇

Laailaha Illal Lahu Allah Humma Nastagfiruka W Nasalukal Jannata W Nauzubika Minan Naar.



🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁




🌹شبِ قدر ميں اس دعا كو ذياده سے ذياده پڑھيں🌹

👇👇👇👇

ُاَلّلھُمَّ اِنَّكَ عَفُوٌ تُحِبُّ الْعَفْوَ فَاعْفُ عَنَّا يَا كَرِيْم 




🌹رمضان المبارك ميں کثرت سے چلتے پھرتے يہ دعا پڑھيں 🌹

👇👇👇👇

ِلاَ اِلہَ اِلاَّ اللهُ اَللَّھُمَّ نَسْتَغْفِرُكَ وَ نَسْألُكَ الْجَنَّةَ وَ نَعُوْذُبِكَ مِنَ النَّار



🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁





🌹शबे कदर  में इस दुआ को जयादा से जयादा पढ़े।🌹

👇👇👇👇

अल्लाहुम्मा इन्नका अफुवुन तुहिब्बुल अफवा फअफु अन्ना या करीमु।




🌹रमज़ानुल मुबारक में कसरत से चलते फिरते ये दुआ पढ़े।
🌹

👇👇👇👇

लाईलाहा इल्ललाहु अल्लाहुम्मा नसतगफिरूका व नसअलुकल जन्नता व नऊज़ुबिका मिनान्नार।








#ramadanul #mubarak #dua #shab e qadr#chlte phirte #zyada se zyada
#baag e jannat #islamic knowledge.

#dua ki darkhwaast😇

Post a Comment

Jazk Allah For this help

Previous Post Next Post